گروه نرم‌افزاری چکاد

بر فراز قله های تکنولوژی
مشخصات بلاگ
گروه نرم‌افزاری چکاد
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

کانال تلگرام خلافی خودرو

خلافی ماشینتون رو چطوری میگیرید؟

با پیامک؟

با اینترنت؟

با مراجعه به پلیس +10؟


روش جدید استعلام خلافی ماشین با ربات تلگرام خدمات خودرو چکاد!!


@Car_Services_Bot




کاری از گروه نرم افزاری چکاد

اطلاعات این ربات از سایت پلیس راهور استعلام می شود

نظرات  (۸)

۰۷ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۲۶ محمد رضا آهنی رود
ُلام.. من خلافی خودرو خودمو با کانال تلگرامی پرداخت کردم ولی هنوز بعد از سه روز در سیستم ثبت نشده و کسر نشده.. میترسم سایت و کانالش کلاهبرداری باشه..... لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
با سلام
اگر از طریق تلگرام پرداخت کردید همون موقع باید ثبت شده باشه و اگه مشکلی هست با پشتیبانی تماس بگیرید - شماره پشتیبانی توی همون کانال هست - 77416745
اگه از طریق دیگه ای پرداخت کردید حدود 10 روز طول میکشه که ثبت بشه
سلام. من چند روز قبل از طریق کانال قبضینه خلافی را پرداخت کردم. پیامک پرداخت مبلغ را هم از بانک دریافت کردم. اما هنوز اعمال نشده است.
پاسخ:
از بخش پشتیبانی پیگیری نمایید
۲۹ دی ۹۶ ، ۰۱:۱۹ محمد هادیزاده
خلافی خودرو
آدرس خلافی ماشین پلاک اروند خواستم
۰۱ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۴۶ منیژه عباسیان
86148162
سلام من دو خلافی دارم ک تو سیستمتون ثبت نشده قبل از بیستو هفتم جریمه شدم چرا؟؟؟
۲۳ تیر ۹۷ ، ۰۹:۵۰ عبدالحسین عباسپور حج
Hi
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۷:۱۹ منیژه مدرس اسفه
سلام ببینم خلافی ماشین چقدر اومده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی